colchicine generique kaletra hydroxychloroquine lopinavir ritonavir chloroquine detrol detrusitol dexantol dexone diamox diflucan dilantin dilatrend dilzem dinostral diocimex diovan hct diovan diprolene diuresal diurix dostinex doxy basan doxycline droxia dulcolax duodopa duphaston duricef duspatalin dynexan nouvelle formule ecopan efavirenz effexor xr effexor elantan elavil eldepryl elmetacin elocon elpradil eltroxine elyzol ena basan enasifar endoxan

Forum Giris Giris Üyeler Ekibimiz Arama
Toplam Forum: 69     ***     Toplam Konu: 30100     ***     Toplam Mesaj: 148193

Beni hatırla
Forum Anasayfa » ENGLISH / DEUTSCH / OTHER » E N G L I S H » Lift The Veil

önceki konu   diğer konu
7 okunmamış mesaj mevcut (Acik)
Sayfa (1): (1)
Gönderen
Mesaj
((( ... ))) su an offline ((( ... )))  
Lift The Veil
2338 Mesaj -
Lift The Veil

Lift the Veil ! They say, "Oh poor girl you're so beautiful you know ! It's a shame that you, cover-up your beauty so ! "
She just smiles so graciously, responds reassuringly: "This beauty that I have is just a simple part of me.
This body that I have, no stranger has a right to see.
These long clothes and shawl I wear, ensure my modesty, Faith is more essential than fashion, Wouldn't you agree ? " This hijab - This mark of piety !
Is an act of faith, the symbol, for all the world to see ! A simple cloth, to preserve her dignity !
So lift the veil from your heart, to see the heart of purity ! They tell her girl: "Don't you know this is the west and you are free ! You don't need to be oppressed, ashamed of your femininity !
" She just shakes her head and she speaks so assuredly: "See the billboards and the magazines, the lines in the checkout aisles; with their phoney painted faces, and their engrossed smiles.
With their sheer clothes and low-cut gowns they are really not for me !
You call it freedom - And I call it anarchy ! "
And This hijab - This mark of piety Is an act of faith, the symbol, for all the world to see !
A simple cloth, to preserve her dignity ! So lift the veil from your heart, to see the heart of purity !
A simple cloth, to preserve her dignity ! So lift the veil from your heart, to see the heart of purity !
So lift the veil from your heart and seek the heart of purity !
Gönderen: 24.06.2004 - 01:59
Bu Mesaji Bildir   ((( ... ))) üyenin diger mesajlarini ara ((( ... ))) üyenin Profiline bak ((( ... ))) üyeye özel mesaj gönder ((( ... ))) üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
sabahmeltemi su an offline sabahmeltemi  
55 Mesaj -
kardeþim çok güzel bir yazý.okurken çok duygulandým.ama küçük bi sorunla karþýlaþtým.ben türkçeden baþka bir dil bilmiyormuþum.yani okuduklarýmdan biþey anlamadým.bu yazýnýn türklere göresi de varmý elinizde.kahkaha kahkaha kahkaha
zahmet olmazsa bizimde anlayacaðýmýz dilden de yazarsanýz sevinirim.saygýlarýmla
ARÞ'IN RABBÝNE EMANET OLUN...
Gönderen: 24.06.2004 - 02:21
Bu Mesaji Bildir   sabahmeltemi üyenin diger mesajlarini ara sabahmeltemi üyenin Profiline bak sabahmeltemi üyeye özel mesaj gönder sabahmeltemi üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
2338 Mesaj -
Tamam ben bir ara bunu çeviririm inþaAllah. Þimdi okul tatile girdi az bi dinleneyim kahkaha kahkaha kahkaha kahkaha
Gönderen: 24.06.2004 - 02:24
Bu Mesaji Bildir   ((( ... ))) üyenin diger mesajlarini ara ((( ... ))) üyenin Profiline bak ((( ... ))) üyeye özel mesaj gönder ((( ... ))) üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
sabahmeltemi su an offline sabahmeltemi  
55 Mesaj -
nasýl isterseniz. bekliyorum.

Mesaj 1 kez düzenlendi. En son sabahmeltemi tarafından, 24.06.2004 - 02:41 tarihinde.
Gönderen: 24.06.2004 - 02:35
Bu Mesaji Bildir   sabahmeltemi üyenin diger mesajlarini ara sabahmeltemi üyenin Profiline bak sabahmeltemi üyeye özel mesaj gönder sabahmeltemi üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
Devadam su an offline Devadam  
Translation
326 Mesaj -
Bismillahir Rahmanir Rahim.
Okulu bitirip de tatile girmiþ olmayan birinden iþte size tercüme:

Lift The Veil (Baþörtüyü kaldýr)

Lift the Veil ! They say, "Oh poor girl you're so beautiful you know ! It's a shame that you, cover-up your beauty so ! "
(Baþörtüyü kaldýr! Diyorlar ki, "Ah zavallý kýz biliyorsun ki sen çok güzelsin! Güzelliðini böyle saklaman ayýp deðil mi?)She just smiles so graciously, responds reassuringly: "This beauty that I have is just a simple part of me.
Kýz sadece kibarca gülümser: "Sahip olduðum bu güzellik benim sadece bir parçam."
This body that I have, no stranger has a right to see.
"Sahip olduðum bu vücudu hiçbir yabancýnýn görmeye hakký yok."

These long clothes and shawl I wear, ensure my modesty, Faith is more essential than fashion, Wouldn't you agree ? " This hijab - This mark of piety ! Is an act of faith, the symbol, for all the world to see ! A simple cloth, to preserve her dignity !
Giydiðim bu uzun kýyafetler ve þal, benim alçak gönüllü oluþumu temin eder. Ýman modadan daha gereklidir. Siz de ayný kanýda deðil misiniz? Bu hicap-bu dindarlýk iþareti!Bir iman sembolü, bütün dünyanýn görmesi için bir sembol! Basit bir elbise, kadýnýn itibarýný muhafaza etmek için!

So lift the veil from your heart, to see the heart of purity ! They tell her girl: "Don't you know this is the west and you are free ! You don't need to be oppressed, ashamed of your femininity !"
Bu nedenle baþörtüsünü kalbinizden kaldýrýn ki saflýðýn kalbi görünsün! Kýza derler ki: "Bilmiyor musun bu Batý'dýr ve sen hürsün! kadýnlýðýndan utanarak sýkýlmana gerek yok!"

She just shakes her head and she speaks so assuredly: "See the billboards and the magazines, the lines in the checkout aisles; with their phoney painted faces, and their engrossed smiles.
O sadece baþýný sallar ve gayet emin bir tarzda konuþur: "Raklam panolarýna ve dergilere, kontrol koridorlarýndaki hatlara bak; yapmacýk boyalý yüzler ve ilgi çekme gülücükleri.

With their sheer clothes and low-cut gowns they are really not for me !
Þeffaf kýyafetleri ve kýsa kesimli sabahlýklarýyla, onlar gerçekten bana uymaz!

You call it freedom - And I call it anarchy ! "
And This hijab - This mark of piety Is an act of faith, the symbol, for all the world to see !
Ona özgürlük diyorsunuz-Ben ise anarþi diyorum! Ve bu hicap-bu takva iþareti bir inanç eylemidir, bütün dünyanýn görmesi için bir semboldür!
Basit bir elbise, kadýnýn itibarýný muhafaza etmek için! Öyleyse saf bir kalp görmek için baþörtüsünü kalbinizden kaldýrýn!

So lift the veil from your heart and seek the heart of purity !
Öyleyse saf kalbi görmek için baþörtüsünü kalbinizden kaldýrýn
Gönderen: 24.06.2004 - 08:35
Bu Mesaji Bildir   Devadam üyenin diger mesajlarini ara Devadam üyenin Profiline bak Devadam üyeye özel mesaj gönder Devadam üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
endulus su an offline endulus  
611 Mesaj -
Esselamu aleykum,

Yaziyi buraya ekleyen RuMeYSa bacmizdan, anlamdigini belirtip tercüme edilmesini isteyen sabahmeltemi kardesimizden ve bu yaziyi tercüme eden Devadam kardesimden Allah razi olsun.

Esselamu aleykum..
Gönderen: 24.06.2004 - 14:23
Bu Mesaji Bildir   endulus üyenin diger mesajlarini ara endulus üyenin Profiline bak endulus üyeye özel mesaj gönder endulus üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
2338 Mesaj -
Allah Razý olsun Devadam kardeþim

Ellerinize ve bilginize saðlýk Tam açmýþ ve geceden hazýrlanmýþ tercümeyi ekleyecekken.. MaþaAllah MaþaAllah...

Rabbim tekrar tekrar razý olsun Güle Güle
Gönderen: 24.06.2004 - 17:03
Pozisyon - İmzalar göster
Sayfa (1): (1)
önceki konu   diğer konu

Lütfen Seçiniz:  
Şu an 1 üye ve 858 Misafir online. En son üyemiz: Didem_
2243 üye ile 29.03.2024 - 11:40 tarihinde en fazla ziyaretçi online oldu.

[Admin | Moderator | Kıdemli Üye | Üye]
Dogum Gününüzü Tebrik Ederiz    Doğum gününüzü tebrik eder, sıhhat ve afiyet dolu ömür dileriz:
gocmenkuslar (56), fatihalperen (40), cumababa (64), osman karaca (59), selim444 (33), furkan2005 (44), sena_66 (56), sebo1963 (61), manolya (59), sertkaya (54), sofigardas (44), MEHMET_1960 (64), dursun ali (68), cepkamil (51), romen (42), selim_wien (42), awsaroglu (49), tekin58 (59), sahabegulu (47), hintavi (47), sivassporlu (38), hakký özka.. (59), Hayriye Esra (38), eylem (49), nurdane_unlu (58), tüncay (46), uzaktaki (48), Goblin (37), aliyasar (60), ozturk yasin (61), iborrr (59), Elbistan (44), s_a_r_a_ (36), HABÝBE (39), sefaiscan20 (35), YAKAMOZ42 (44), p_rens (69), metin007 (47), P_kardes (51), mehmetturkmen (46), Bayramalptekin (60), sitemkar (44), ATEKER (51), muco_15 (39), hicran (37), beyondvision (38), Konyali_Yakup (38), Hayat-i (55), Ece (38), Meviza29 (51), meaksa (39), Pfantom (63), INCE (52), musab27 (46), vuslaterimi (39), nisa06 (53), nisan3aknur (49), KabirYolcusu (40), ates_2001 (40), Gundepster (44), BiLMARUF (51), haroun66 (38), benmuzo27 (46), ahmet349 (39), O NA KAVUÞMAK (37), kadir_1818 (49), kadir_kadir (49), siblako (51), kökan (51), ünsal (46), hasanözen (54), y-o-l-c-u (45), EFSANE35 (50), nbalâ has.. (32), yusufla (45), tomi56 (34), yavuzselim (48), huseyin22 (50), insanlýk.. (36), code10 (49), Barbaros tas (65), mahinur40 (49), kerbela_ (38), furkan71 (53), macfurkan (48), Atomcan (49), bukey musab (39), benlikolmas&yac.. (37), serdaroglu1 (79), comert_harun (39), Musabbukey (39), rduman07 (39), erolxyz (46), prenses82 (42), mErVe.. (38), sakinliman (57), sofi180 (38), msene (50), yavuz1d (42), Muhammed74 (50), travaci (51)
Son 24 saatin aktif konuları - Top Üyeler

Copyright © ((( RAVDA.net )))  *  İrtibat   *   RAVDA Reklam Servisi   *   Tüm hakları saklıdır, izinsiz alıntı yapılamaz.
Sitemizde yayınlanan imzalı yazıların içeriğinden yazarları, forum ve yorumlardan ekleyen şahıslar sorumlu olup, kesinlikle sitemiz sorumlu değildir.
© by ((( RAVDA.net )))

Sayfa 0.58010 saniyede açıldı   

Reklamlardan
RAVDA sitesi
hiçbir şekilde
sorumlu değildir.