hydroxychloroquine lopinavir ritonavir chloroquine generique stromectol kaletra oxytrol pamelor pantozol parafon parexat pariet parlodel paronex paxil cr paxil penegra pentoxi pepcid pepcidine periactin persantine pharmaquine phenhydan phoslo pirocam pirosol pk merz plavix plendil pletal podomexef ponstel pradif prandin precose premarin prevacid priligy prilosec primacton primolut n primolut nor principen prinil probalan prodafem
     

0
Start Giriş Üye Ol üyeler ((( RAVDATe@m))) Arama
Toplam Kategori: 69 *** Toplam Konu: 30100 *** Toplam Mesaj: 148193
Forum Anasayfa » ENGLISH / DEUTSCH / OTHER » een verhaal   Cevap ekle

önceki konu   sonraki konu
Bu konuda 2 mesaj mevcut
Sayfa (1): (1)
Ekleyen
Mesaj
ebru_88 su an offline ebru_88  
een verhaal Alıntı yaparak cevapla

137 Mesaj -

Kayıt Tarihi: 17.06.2003
En Son On: 09.12.2006 - 18:37
Cinsiyeti: Bayan 
In een dorp woonde 2 volken de joden en de moslims.
op een dag besloten de joden naar de moslims te gaan om ze 3 vragen te stellen over allah swt.
ze gingen naar de moslims en 1 jood zei tegen de islamitische volk ik stel jullie 3 vragen als jullie alle 3 de vragen kunne beantwoorden dan zijn jullie echte moslims.
nou de jood gaat de podium op en stelt de eerste vraag.
Wat was er voor allah swt?
de moslims wisten er geen antwoordt op.
de jood stelde de 2de vraag.
waar kijkt allah swt nu?
de moslims wisten er weer geen antwoordt op. de jood stelt de laatste vraag wat doet allah swt nu?
de moslims wisten het weer niet, maar er stond een klein jongetje ( 7jr ) met zijn vader en hij zei: aub papa laat mij deze vragen beantwoorden.
zijn vader antwoorde lieve zoon van
me als jij antwoord op die vragen hebt zeg het dan. dus dat jongetje stapt naar voren en zegt tegen de jood stel mij die vragen weer.
die jood kijk naar het jongetje en zegt oke ik zal die vragen weer stellen.
1ste vraag zegt de jood. wat was er voor
allah swt?
de jongetje antwoordt ik zal jou eens wat vragen zegt hij tegen de jood.
ken jij tot 10 tellen? de jood antwoordt jah en begint tot 10 te tellen. de jongetje vraagt weer aan de jood ken jij van 10 tot 1 tellen. de jood antwoordt jah tuurlijk en hij begint weer van 10 tot 1 te tellen.
de jongetje antwoordt goed zo.
dan weer een vraag zegt het jongetje tegen de jood wat is er voor de 1 de jood antwoordt heel stoer 0 dat jongetje zegt juist dat is
goed nou voor allah was er ook nog helemaal nix.
en de jood stond verstelt de jood zegt nou oke ik stel je de volgende vraag.
waar kijkt allah swt nu?
het jongetje steekt een kaars aan voor de jood
en zegt tegen de jood waar schijnt deze kaars allemaal.
de jood antwoordt terug: overal. jah zegt het jongetje nou allah swt ziet ook alles hij ziet alles wat er gebeurt.
De jood kon het niet geloven.
De jood zei tegen het jongetje nou oke ik stel je de laatste vraag.
het jongetje antwoorde: voordat je deze laatste vraag stelt mag ik aub op de poduim staan en jij hier in mij plaats zodat alle moslims mij kunnen horen.
De jood antwoorde: tuurlijk mag dat.
oke het jongetje gaat de poduim op en zegt tegen de jood stel mij de laatste vraag maar. De jood oke: wat doet allah swt nu.
Het jongetje antwoordt weet je wat allah swt doet
Hij haalt net een jood naar beneden en een moslim omhoog...

mooi verhaal of niet göz kırpma
Ekleme Tarihi: 03.11.2003 - 17:03
Bu mesajı bildir   ebru_88 üyenin diğer mesajları ebru_88`in Profili ebru_88 Özel Mesaj Gönder zum Anfang der Seite
Merdiyye su an offline Merdiyye  
Alıntı yaparak cevapla

1158 Mesaj -

Kayıt Tarihi: 12.01.2003
En Son On: 03.04.2005 - 01:56
Cinsiyeti: Bayan 
Ja het is een mooie verhaal ..

bu gercek yasanmis birsey bizim hanefi mezhebin imami Imami Azam olmus oluyor o cocuk


bir ara kitapta okumustum
yanlis hatirlamiyorsam
Imami gazalinin '' kalplerin kesfi '' adli kitabiydi
turkcesinide yerlestiririz insallah
Ekleme Tarihi: 03.11.2003 - 17:06
Bu mesajı bildir   Merdiyye üyenin diğer mesajları Merdiyye`in Profili Merdiyye Özel Mesaj Gönder zum Anfang der Seite
Pozisyon düzeni - imzaları göster
Sayfa (1): (1)
önceki konu   sonraki konu

  Cevap ekle Kategori Seç:  
Sitemizde şu an Yok üye ve 584 Misafir mevcut. En son üyemiz: Didem_


Admin   Moderator   Vip   Üye ]

Hayırlı ömürler dileriz.    Bu üyelerimizin doğum günlerini tebrik eder, sıhhat ve afiyet dolu bir ömür dileriz:
mrvtt (34), incim (55), kalbiselim (53), asimm (43), hisam (48), aciz önder (38), caramed (51), sevim (59), hasan kemal (54), aygo (43), akdemir (49), zeynep63 (18), adem dikici (58), semasalman (37), yusuf2023 (43), hallo42 (33), aymet (46), irfan55 (49), bayercana (35), Sabri-81 (43), selam2000 (51), Dadas69 (55), celebirisin (40), Musab49 (50), genciz (56), erkamartuk (38), yalniz gul (58), dertli007_46 (36), kafka001 (52), egemen07 (44), Tekin (51), milasi (68), porselen43 (55), semasalman87 (37), dtkyusuf (49), sertel (51)
24 Saatin Aktif Konuları
0

Copyright © ((( RAVDA.net )))  *  İrtibat   *   RAVDA Reklam Servisi   *   Tüm hakları saklıdır, izinsiz alıntı yapılamaz.
Sitemizde yayınlanan imzalı yazıların içeriğinden yazarları, forum ve yorumlardan ekleyen şahıslar sorumlu olup, kesinlikle sitemiz sorumlu değildir.
© by ((( RAVDA.net )))

Sayfa 0.53852 saniyede açıldı