colchicine ivermektine generique stromectol kaletra ivermectine apranax aprovel aralen arava arcocillin arcoxia aricept arilin arimidex aristocort artane arthrotec artofen asacol asasantine asmaxen at 10 atarax atenil ateno basan comp ateno basan atesifar athrofen atridox atrovent augmentin avalide avana avapro avelox aventyl aviral avodart aygestin azaimun azarek azelex aziclav azulfidine bactrim basiron
     
     

0
0
0
0
Forum Giris Giris Üyeler Ekibimiz Arama
Toplam Forum: 69     ***     Toplam Konu: 30100     ***     Toplam Mesaj: 148193
  
  Beni hatırla
Forum Anasayfa » ENGLISH / DEUTSCH / OTHER » D E U T S C H » Offene Augen

önceki konu   diğer konu
4 okunmamış mesaj mevcut (Acik)
Sayfa (1): (1)
Gönderen
Mesaj
Ayzitbige su an offline Ayzitbige  
Offene Augen
247 Mesaj -
Augen
mit Tränen gefüllt
Augen
von Angst umhüllt
Augen
die Wahrheit sehen
Augen
deren Schmerzen nie vergehen
Augen
die Ungerechtigkeit mitteilen
Augen
deren Wunden niemals heilen
Augen
die auf unsere Hilfe bauen
Augen
die sich niemals schließen

Bis sie den "schönsten TOD" genießen.

düsün düsün
Gönderen: 14.07.2004 - 10:20
Bu Mesaji Bildir   Ayzitbige üyenin diger mesajlarini ara Ayzitbige üyenin Profiline bak Ayzitbige üyeye özel mesaj gönder Ayzitbige üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
DiLRuBa su an offline DiLRuBa  
1118 Mesaj -
Sehr schön, allah razi olsun...

Es gibt heute nicht allzu viele Augen, die Deiner Umschreibung entsprechen... agla
Gönderen: 14.07.2004 - 10:49
Bu Mesaji Bildir   DiLRuBa üyenin diger mesajlarini ara DiLRuBa üyenin Profiline bak DiLRuBa üyeye özel mesaj gönder DiLRuBa üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
Gönülbagi su an offline Gönülbagi  
443 Mesaj -
Wenn ich ehrlich sein soll,ist dieser Text sehr schön geschrieben worden...
Allah(c.c.) razi olsun...
Aber wie die SUEDA abla auch gesagt hat, gibt es heute nicht allzu viele Augen, die deiner Umschreibung entsprechen...


:(
Gönderen: 14.07.2004 - 15:07
Bu Mesaji Bildir   Gönülbagi üyenin diger mesajlarini ara Gönülbagi üyenin Profiline bak Gönülbagi üyeye özel mesaj gönder Gönülbagi üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
Melikem su an offline Melikem  
cok güzel olmus
165 Mesaj -
als aller erstes möchte ich sagen das es ein sehr schönes "gedicht" ist...

meiner meinung nach sind das augen von einem hilfe brauchendem person...

offene augen beschreiben auch die hilflose suche...

augen mit tränen, deren wunden nie heilen und augen die sich niemals schließen. die drei punkte beschreiben die hilflosigkeit des persones...

die augen möchte ich wirklich nicht sehen.nicht bei unseren schwestern und brüdern.ich bin mir sicher das wir eines tages lachen werden. eines tages bestimmt... aber eins will ich unbedingt sehen, wenn sie sterben wie ihre augen lachen...
"BIS SIE DEN SCHÖNSTEN TOD GENIEßEN" so wie es ayzitbige beschrieben hat


Mesaj 1 kez düzenlendi. En son Melikem tarafından, 14.07.2004 - 23:18 tarihinde.
Gönderen: 14.07.2004 - 23:16
Bu Mesaji Bildir   Melikem üyenin diger mesajlarini ara Melikem üyenin Profiline bak Melikem üyeye özel mesaj gönder Melikem üyeyi arkadas listeme ekle Yukari
Pozisyon - İmzalar göster
Sayfa (1): (1)
önceki konu   diğer konu

Lütfen Seçiniz:  
Şu an Yok üye ve 729 Misafir online. En son üyemiz: Didem_
2243 üye ile 29.03.2024 - 11:40 tarihinde en fazla ziyaretçi online oldu.

[Admin | Moderator | Kıdemli Üye | Üye]
Dogum Gününüzü Tebrik Ederiz    Doğum gününüzü tebrik eder, sıhhat ve afiyet dolu ömür dileriz:
osmanli1 (49), TRABZONLU_TS (43), murat__ (41), remzay56 (61), Mikayil Demir (44), sadoðlu (68), yigilcali (48), müzisyennnn (46), hakankara (55), mikail06 (53), seyfullah (36), erguen (53), @hmed (49), emre-70 (34), AY-NUR (41), yagmurumm (33), ihvankudret (35), KeTeNci (38), zahid1 (49), hamdim (37), intifada (53), samsun1983 (41), veysel.hoca (48), mikail34 (54), zincefr (60), batmazhalil (36), MaziDENbiri (52), sero (58), Natuvan (40), tuana~islam (38), xturkkizx (37), seros633 (47), m_zahid (43), karanfil58 (39), halimyusufoglu (49), minam (44), HATÝCE81 (43), s.emine (43), naci edin (78), Yaseminerdem (36), fatih1981 (43), bekir tek (38), seyyidtalha (52)
Son 24 saatin aktif konuları - Top Üyeler
0

Copyright © ((( RAVDA.net )))  *  İrtibat   *   RAVDA Reklam Servisi   *   Tüm hakları saklıdır, izinsiz alıntı yapılamaz.
Sitemizde yayınlanan imzalı yazıların içeriğinden yazarları, forum ve yorumlardan ekleyen şahıslar sorumlu olup, kesinlikle sitemiz sorumlu değildir.
© by ((( RAVDA.net )))

Sayfa 0.55595 saniyede açıldı   

Reklamlardan
RAVDA sitesi
hiçbir şekilde
sorumlu değildir.